Poučne priče - Pokušaj biti sretan u svojoj situaciji, u vlastitoj koži





Ne znam jesi li sretan.
Ali ako bi rado bio sretan,
želim ti nešto reći:
Pokušaj biti sretan uz svoje mogućnosti,
u svojoj situaciji, u vlastitoj koži. 
Sanjao sam. 
Bila jedna luda riba.
I vidjela galeba kako se njiše na morskom valu
i igra s vjetrom, 
pa pomisli:
Mora da je galeb mnogo sretniji od mene.
I zamoli majmuna da je izvadi iz vode.
On to spremno učini i položi ribu na kopno.
Pristigao sam još za vremena: 
već je ugibala.
Brzo je bacim natrag u vodu
.U taj tren bijaše to najsretnija riba na svijetu. 
Kad sam se probudio, odjednom sam znao
da je vrlo mnogo ljudi nesretno zato
što se ne mogu pomiriti
sa svojim granicama, 
sa svojom situacijom,
sa svojim ograničenim mogućnostima,
jer se ne osjećaju ugodno u vlastitoj koži.
Dokle god misliš da je onaj drugi sretniji
zato što stanuje na drugoj, 
mnogo ljepšoj obali,
sam ćeš biti vrlo nesretan.
Sreća počiva u sjeni zadovoljnih.

Autor: Phil Bosmans 




 

 
  • Poslovice o istini i laži - Ako zatvorite vrata svim manama, i istina će ostati napolju. (Tagore) Da bismo održali riječ, najbolje je da je nikad i ne dajemo, (Napoleon) Budi pri...
  • Mudrosti #14 - Čuvaj se žurbe, jer ona uvijek dovodi do kajanja: onaj koji žuri govori prije nego što sazna, odgovara prije negoli nešto shvati, odluči prije negoli provjer...
  • Poslovice - Adam, prvi čovjek, izgubio je sve zbog jabuke. Ako hoćeš u miru živjeti, slušaj, gledaj i šuti! Ako je drugima dozvoljeno, tebi nije. Ako možeš, ne padaj u t...
 
Blogger Templates